Snowyland
Peserta Idola Kecil 5
Wednesday 14 November 2012 | 07:49 | 0 comments
Assalamualaikum
dan
selamat sejahtera :)

Siapa haritu tengok IK5 (Idola Kecil 5) dekat 
tv9 ? Kalau tengok Kita Sama :D
hayatul akan tulis biodata ringkas 
peserta Idola Kecil 5 !


Idola Kecil musim ke-5 pada tahun 2012 telah menampilkan 11 finalis Idola Kecil 5. 11 Peserta Idola Kecil 5 ini telah melalui sesi uji bakat di salah satu daripada empat lokasi. Selepas itu, 11 peserta ini dipilih daripada 30 peserta di Boot Camp, Tambun, Ipoh, Perak.

Dekat rumah hayatul diorang buat ^^     

Aina Idola Kecil 5,Biodata Peserta Idola Kecil 5

Aina Idola Kecil 5

Aina Khairunnisa | 11 tahun |Simpang Durian , Negeri Sembilan 

 Harapan:
Saya ingin menjadi Juara Idola Kecil 5 dan gunakan duit tersebut untuk masa depan dan membantu ibu bapa saya.        

                                                                        Idola :Dato’ Siti Nurhaliza, Ziana Zain  

  Pencapaian:
Saya menjuarai Bintang Kecil 2011 dan menjadi naib juara pada tahun 2012 di Peringkat Zon. Saya mendapat 5A dalam peperiksaan akhir tahun dan mendapat tempat pertama dalam kelas.


INILAH CARAKU :)


Batrisyia Idola Kecil 5

Trisyia Idola Kecil 5

Nur Adlina Batrisyia | 12 tahun | Kuala Terengganu , Terengganu

Harapan:
Saya ingin belajar teknik vokal yang betul dan ingin membanggakan keluarga.

Idola:
Dato’ Siti Nurhaliza.

Pencapaian:
Menyertai pertandingan Bintang Kecil Peringkat Kebangsaan di Sarawak tahun 2010. Persembahan terbaik 2010 untuk pertandingan Bintang Kecil dan pernah buat persembahan melalui konsert orkestra di Terengganu.
KALI INI LEBIH HEBAT !

Ben Idola Kecil 5
Ben Idola Kecil 5
Muhammad Benladin | 11 tahun | Johor Bahru
Harapan:
Saya ingin ke konsert Justin Bieber dan ingin menjadi juara Idola Kecil Musim ke-5. Jika saya menang, kemenangan itu adalah hadiah untuk ibu bapa saya.
Idola:
Justin Bieber, Bruno Mars, Zizan Razak dan Najwa Latif
 Pencapaian:
Pernah membuat konsert bersama Dentyne-Terrar-Ok. Selain itu, saya juga menyertai sukan olah raga dan pernah mendapat pingat gangsa.
 SAYA 'BELIEBER' :)

Darling Idola Kecil 5
Darling Idola Kecil 5
Nur Adlyn Maasyah | 12 tahun | Kulim , Kedah
Harapan:
Saya ingin buat yang terbaik untuk menjadi juara Idola Kecil 5.
Idola:
Dato’ Siti Nurhaliza, Shila Amzah, Selena Gomez, Adele, Demi Lovato.
Pencapaian:
Pencapai terbesar saya ialah membuat persembahan di hadapan DYMM Yang di-Pertuan Agong di Dataran Merdeka, Kuala Lumpur. Saya juga boleh berbahasa cina.
VERSATIL ITU SAYA :)

Farra Idola Kecil 5
Farra Idola Kecil 5
Farranisha Shazwany | 12 tahun | Sabah 
Harapan:
Ingin menjadi juara Idola Kecil musim ke-5 dan saya pasti masyarakat di Sabah akan bangga dengan saya.
Idola:
Shila Amzah
Pencapaian:
Pernah menyertai program realiti Tom Tom Bak, menjadi peserta Kem Muzik Kebangsaan pada tahun 2012, menjadi tokoh kehadiran Ko-Kurikulum PBSM, menjadi peserta Bintang Kecil Zon Sabah 2011 dan Bintang Remaja Zon Sabah 2012.
'OH MY TURBAN'

Izwan Idola Kecil 5
Muhammad Izwan | 12 tahun | Semenyih
 Harapan:
Ingin menang dalam program Idola Kecil 5 kerana ingin membantu keluarga. Selain itu, saya ingin memiliki i-Phone.

Idola:
Tomok, Arwah Achik Spin, Justin Bieber

Pencapaian:
Pernah menyertai pertandingan nasyid di Peringkat Negeri, menyertai pertandingan kawad kaki Peringkat Zon dan mendapat tempat ke-3 semasa tahun 6 dalam acara bola baling di Peringkat Daerah.

DALAM HATI ADA TAMAN :)


Marsha Idola Kecil 5

Marsha Idola Kecil 5

Marshuhada | 12 tahun | Bera , Pahang

Harapan:
Ingin berjaya dan akan buat bersungguh-sungguh dalam rancangan 
ini.

Idola:
Shila Amzah, Selena Gomez.

Pencapaian:
Tempat ke-3 dalam pertandingan (IKTIRAF) Pelajar Terbaik.

MA, INI UNTUKMU :)

Wana Idola Kecil 5,Biodata Peserta Idola Kecil 5

Wana Idola Kecil 5

Nur Syazwana Edlyn | 12 tahun | Kota Bharu , Kelantan

Harapan:
Saya ingin menjadi juara Idola Kecil 5 kerana itulah cita-cita saya.

 Idola:
Liyana Jasmay, Dato’ Siti Nurhaliza, Selena Gomez.
Pencapaian:
Saya pernah menyertai pertandingan nasyid, bola jaring dan lompat tinggi.
VIBRATO KELATE :)

Zul Idola Kecil 5
Zul Idola Kecil 5
Muhammad Zulfeka | 11 tahun | Batu Caves , Selangor
Harapan:
Saya ingin mendapat tempat pertama supaya saya dan keluarga dapat menunaikan haji bersama.
Idola:
Ziana Zain
Pencapaian:
Mendapat tempat ketiga dalam pertandingan nyanyian Karnival Wow Star Search tahun 2012 di Putrajaya. Pernah menyertai sukan bola tampar dan mendapat tempat yang kedua.

PADANG ATAU PENTAS ?


 Annur Idola Kecil 5
Annur Idola Kecil 5
Annur | 12 tahun | Skudai , Johor
Harapan:
Buat yang terbaik dan tidak mahu mengecewakan ibu dan bapa saya.
Idola:
Alyah dan Adele
Pencapaian:
Juara Bintang Kecil tempat ke-2 di Umall Pulai Utama, pelajar harapan 5A UPSR di Sekolah Kebangsaan Universiti (1), mendapat tempat ke-2 Acara Rejam Lembing Peringkat Sekolah.
' ♥ '
Haiqal Idola Kecil 5
Haiqal Idola Kecil 5
Muhammad Nur Haiqal | 11 tahun | Sepang , Selangor
Harapan:
Memenangi hadiah yang bernilai RM15,000 supaya saya dapat membiayai ibu bapa saya untuk mengerjakan Umrah.
Idola:
Kumpulan Spider dan PSY
Pencapaian:
Juara Bintang Kecil Hari Kanak-Kanak Peringkat Sekolah 2011 SKBBST, Saguhati Bintang Kecil RTM 2012.
OPPA HAIQAL STAIL :)

Hayatul sebenarnya nak masuk :( tapi jauh sangat
tempat audition . Hayatul duduk Ipoh,Perak .

Sampai disini sajalah , BYE ><

Past
Update
Hello There!! Welcome To My Blog.Love My New Design ?My Bloggie
Credits
Full Edit By : HusnaMusfirah
Template By : Nurin Asyada
Basecode : Jaja
The Boss : Hayatul Irdina