Snowyland
Selamat Hari Raya .
Monday 20 August 2012 | 04:14 | 0 comments
Assalamualaikum ;) Dah sebulan kta berpuasa kan ?? Sedihnya , tpi harap-harap selagi saya hidup , saya dapat menyambut puasa ! Dah dua hari kita beraya .. Korang duit raya dah berapa ?? Saya dah RM 40 .. Sebelum saya mengundur diri ( haha , macam beri ucapan ) saya tinggalkan pantun ..

Menyusun jari maaf dipinta , ketupat disulam dalam ikatan , miskin kaya tua dan muda , kita bersama eratkan jalinan .. Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri .. Sekiranya ada salah silap harap dimaafi :'

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI dan MAAF ZAHIR , BATIN :))



Past |
Update
Hello There!! Welcome To My Blog.Love My New Design ?My Bloggie
Credits
Full Edit By : HusnaMusfirah
Template By : Nurin Asyada
Basecode : Jaja
The Boss : Hayatul Irdina